Nananananana Batman!

kom bara på den just nu hahaha äälskar verkligen batmanx)ska tyyyp gå å duscha snart, imorrn e jag sooloo hemma, brorsan e å lanar nån stans, föräldrarna på jobbet såklart å andra brorsan på dagis så ska kolla med zara om hon fortfarande e sjuk hoppas nt för annars kmr jag ha skiiiiiiit tråk menmen man får alltid hoppas!nä nu ska jag nog kanske gå å duscha elr facebook vi får see tror fb hihi. NU SMÄLTER ÄNTLIGEN SNÖN!!!!!!!!ÄNTLIGEEEEEEN!asså  blev fett piss of på vädret asså först snöa det sen smälte det sen snöa det sen smälte det sen snöa det och NU så smälter det vi får juh hoppas att det kmr vara så, så att alla fiiiina blommor kmr sen!kmr ta ett tag men aja jag kmr sitta och vänta:Dnää nu ska jag gå och duscha!!

Kitschao-
madde<3333

Kommentarer
Postat av: zara

vill bli frisk saknar dig. men jag duscha oxå idag! :D hahahaha

2011-02-27 @ 21:20:50
Postat av: Madde

haha men jag duscha aldrig haha ska göra det idag;D I will call you later!<33333

2011-02-28 @ 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0