Nu vet jag hur.....

....jä*la piss man mår av att mist en vän som stått en ganska nära.....mår skit asså vill nästans sätta mig ned och börja gråta...nu förstår jag vrf alla gråter när dom har bråkat med sina vänner.....fattar nt riktigt vad som har hänt...visst jag var sur på dig, jag sa ord till dig men bara inom mig trodde verkligen nt att det skulle bli såhär.....men nu kan jag ju nt ändra på det, men du ljög ju hela tiden vet nt om jag skulle tro dig mer....så nu är det som det är...sen jag sluta i KKIS(min konståknings klubb som jag gick i) så känns det som alla bara dissar mig först så var det två tjejer som jag har tappat kontakten med..... och så e det tjejen som ljuger...och det e bara en tjej som säger att hon saknar mig..;( åh jag har juh nt gjort nått jag var ju omtyckt av alla men sen när jag sluta så blev det så här....;( behöver värkligen nån nu.....

MKT BÄTTRE NU!!;) <33

Kitschao-
madde<3333;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0