Sjuk!

Är sjuk typ fettma ont i magen :( snacka om tummen NER! Ska vara hemma idag kanske imorrn.

Igår var det ALLA HJÄRTANSDAG! WHIII! hade ni trevligt?
Har bara typ några dikter jag vill dela med mig till er:

Om du kysst mig för sista gången.
Ta mitt hjärta med dig när du går.
Håll det mot ditt hjärta ska du få höra
att det fortfarande slår.

Gå bakom mig
Gå framför mig
Gå vart du vill älskling
Men gå inte ifrån mig.

I Love you in the morning
I Love you in the night
I Love you in pyjamas
but i Love you best without. 

Tänk dej en vinter utan snö och frost.
Tänk dej en höst utan löv och blåst.
Tänk dej en vår utan fåglarnas kvitter.
Tänk dej en sommar utan havets glitter,
så känns det för mig en dag utan dej

I wrote your name in the sand
but the water took it.
I wrote your name on a stone but the weather took it.
I wrote your name on a paper,
but the fire took it.
I wrote your name in my heart,
and it will always be there.

Rosor är röda
Violer är blå
Min hjärna är liten
men jag kan älska ändå

"
http://www.youtube.com/embed/4s6u_sdXYew" (OBS! Funkade typ inte att bädda in så ni får en länk. PS! ett tips lyssna på den. Den e fett bra:D)

Kitschao<33
-zara


Kommentarer
Postat av: Madde...you know who! <3

feett fina dikter gmn!så jävla fina asså!!!!<333333333333333333

2011-02-15 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0