Liiite fiina dikter *host!*;)

 

You'll always be a part of me 
You'll always be my friend
You'll always be the only one
I love you until the end.
.
Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna, kan ej dö.
dess namn känner du nog igen
trofast vänskap heter den.
.
En endaste vän på jorden
Med ett leende eller de tröstande orden
Skänker glädje på den mörkaste dagen
Skratt som känns i magen.
.
En enda trogen vän i livet mer kärt än allt
Du strålar som sommar när det är kallt
Så just därför vill jag säga dig just här & nu
Ingen i hela världen är bättre vän är du.
.

Du har en.............plats i mitt

Hjärta, en plats.......fylld med både

glädje & smärta, den delen kan du aldrig

ta ifrån mig, inte ens om någon annan

skulle få dig, nej dig kommer jag aldrig

att glömma,i mitt hjärta ska jag dig

gömma, i ett hörn kommer du alltid

att finnas för du är en människa

jag vill minnas, tro det eller

ej, jag kommer alltid

att älska

Dig

 

 

 

 

Du är en vacker ängel nu. Flyger iväg från denna jord nu

iväg från huttrande vintern

iväg från den slaskiga slutet på vintern.

men en sak mister du

den solklara sommarn,

den man du skulle mött,

det barn du skulle fött.

Men likaså mister vi oxå saker, som e kvar på denna jord

ditt ljuvliga skratt

ditt ljuvliga leende.

ditt underbara utseende.

Men nu e du borta...föralltid men en sak ska du veta

du kommer alltid vara min lilla sockerbeta!

 

 

 

 

 

Du har mod som en äkta krigare

så man bör känna sig tryggare.

Men ibland tror man att det enda du önskar dig

kaffebryggare.

Då blir du pigg som en mört och får lust att gör någon

konstig häx ört.

till det var du tvungen att köra på ett rådjur så

det blev hemskt odjur.

Du stoppade ned allt i en kittel så

du skulle få din smartypantstittel

När det var klart så kom det upp en spegel

Där stod en ful sak med dregel!

Men tänka sig att jag älskar dig ändå Zara! hahaha;D<3333

 

OBS!Den sista så var jag jätte trött på och jag hade tråk!


Kitschao-

madde<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0