Carro-Madde-Jag

Jag, Madde och Carro slaggar hemma hos Madde. Just nu har jag inget att göra. Kanske ska sova för att Carro sover och Madde har tunga ögonlock. Bara jag som är ganska pigg :) Sov faktiskt en liten stund. Blev helt målad i ansiktet av Carro med läppglans typ. Det är inte så fint elr skönt. Ska nog ge igen lite på dem. Innan mig så sov Madde en liten stund och då gjorde vi lite saker med smink på henne. Haha! Hon ba det kliar på mitt ben och när hon kliade såg hon att det var smink. Hhe!
Det är fett jobbigt nu i skolan. Vi ska börja med massa läxor igen :( Tills tisdag har vi matte, engelska till fredag, so till torsdag... tror inte ni är så intresserade av vad vi har för nåt. Men det är iaf jobbigt!
Madde har somnat nu. Hihi! Elr vet inte om jag orkar gör något elakt.
Ser fram emot dagen. Vi ska gör massor av kuliga grejor då. Undrar när vi kommer vakna ?
Kitschao<33
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0