...

aa vrf ska man ha rubrik för? hatar det:p iaf så har jag haft skuula idag ofc å ofc var det skit tråk längtar iaf till på torsdag fanny ska sova att my place till söndag för hennes föräldrar ska typ bort or some fing like that hehe borde igentligen sova för börjar 8 imorrn blää å typ e skit tröt i skolan å det, ååååååhhh skiit! glömde att platta håret!!!!!!!!skiiiiiiiiiiit! ser ju ut som värsta träsktrollet annars! å jag pallar verkligen nt gå upp typ halv 7 hahaha lat jag e jag vet men får ju tydligen göra det iaf;) men aja måste sova nue
å juste om det e några som läser våran blogg haha så kanske ni undrar vrf vi alltid skriver kitschao hela tiden så e det för att jag, zara å fanny gick till typ en park å skrek det på folk när dem gick förbi hahhahah fattar nt vrf vi elr igentligen var det ju zara som kom på det men asså vad fick hon det ifrån????
ne nu måste jag sova!såå jag säger bara...
Kitschao-
madde<3333

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

Hur är det med dig??

2011-01-23 @ 11:36:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0