So :(

Har So-förhör tills fredag och jag kan inte göra den imorrn pga träning. Orkar verkligen inte öva. Kan typ inte skriva så mycke mer nu ska dra upp och kolla på tv. Vet nån om det är nån handboll.
Okej först  ska jag berätta om dagen.
06.10 Gick upp
06.35 typ ätit frukost
07.25 klar med smink och alla de andra grejorna
07.55 skolan
14.55 skolan slut :)
15.15 hemma hos madde ett litet tag
15.45 hemma
16.00 ingenting
17.00 datan fortfarande
18.00 ätit sen datan
18.40 fortfarnade här

Kom på den här för typ1 minut sen.
Jag är älskad...
jag är hatad...
jag är saknad...
jag är omtyckt...
men jag berätta en sak.
vad jag än är, är du alltid detsamma av mig.

Vad tycker ni?

Kitschao<33
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0