Stockholm i mitt hjärta...

... låt mig besjunga dig nu!
Kom hem idag från Jönköping. Har varit där på cup. Hallbybollen. Det gick väl hyfsat på den. Vi åkte ur i semi :( Aa ganska sur men aja. Saker som händer. "Shit happened" Jag hade iaf roligt och det är det viktigaste.
Jag typ bröt näsan. En kille från Allings ås råkade slå till mig på näsan. Haha! lite var mitt fel men igentligen hans fel. Han fick inte röra mig sen efter det. Stackren (hampus) blev magsjuk dagen efter ;P. Det gör fortfarande ganska ont men mycket bättre nu. Den var inte som tur var bruten (Pust!) Fett lättad.
Madde den tråkmånsen är i Norrland.
Jag och Fanny ska dra till Gesunda och åka skidor på torsdag. Yeah! Ska bli fett kul. Kommer hem på söndag. Blir mycket åkande nu. 
Fett tråkigt bara typ 6 dagar kvar tills skolan börjar igen. Blä. Men det är inte så jättelångt tills nästa lov. Först Jullov sen Sportlov sen Påsklov sen SOMMARLOV. Tror det är så. Det är inte så långt mellen jul och sport. Men mellan sport och påsk är det ett tag :(
Nu ska jag dra upp och kolla på TV. Relaxa lite nu! haha!

Kitschao <33
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0