BLÄÄ

asså kan inte sova 1. för att det är värsta festen utanför och 2 för att min farsa snarkar-.- man bah lixom whoohoo!-.-
och plus att jag ska upp imorrn kl halv sju-.-man bah seriöst?!?!?asså tycker ni att man gör något tsm med familjen om man sitter och kollar på sin brorsas fotbolls match???NEJ tycker jag för vi kommer bara sitta och hejja på HONOM det ända jag kmr göra tsm med familjen e att sova i samma hotelrum....aa asså förstog mig inte på hur dom tänkte där.....
just nu så chattar jag med jonte bonte:d höhhö nämen aa ska nog försööka sova snart oxå vi får väll se när jag somnar säkert runt 4 elr nått:ppp så godnatt för till fället!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0