Dag 4

Mina drömmar/önskningar/mål typ är juh sammanfattat alltså min framtid.. tror jah. Fattade inte riktigt. Men iaf typ helst vill man ha det så bra som möjligt i framtid. Ska leva tills jah inte har några vänner eller familj. Och jah själv inte mår bra. Typ kanske diabetes, hjärninflammation... aa typ fattar ni?
Innan det så (alltså yngre tider) så vill jah vara i toppen av handbollskarriären. heeelst.. men stor kunkurens (stavning?) och det finns bara nån liten procent. Men drömma kan man göra. Annars vill jah bara fortsätta med handbollen tills min kropp och jah själv inte orkar.
Dans finns oxå i mitt hjärta men när handbollen finns tar den över. Hanball ruels!

Nu fick ni typ en histpria om framtiden ;s

Kitschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0