Det blev inte av:p

chulelulu asså jag sa juh att jag skulle åka till nån designer sak right?aa men asså det blev inte av pga jag ville inte åka in till stan osv med mobbe...jobbigt!!HAHAH aa och att jag skulle fixa våran header..det blev inte heller av men jag SKA och MÅSTE eller inte måste men asså ni fattar....fixa bloggen...
var hos kusinerna med släkten från morsans sida dåe det var väll ruligt!kom hem nyss...nää för typ två timmar sen men åndå!xdd och juste farsan köpte en ny bil...inte ok!!!för den e ful!!ska visa bild sen..men det e sjukt snygg inutti!höhöh
just nu så sitter jag å käkar daim glass gött gött funderar om jag ska kolla på film..hnmm..ajaa vi får see vad det bliir med det.men nu ska jag visa billen!
aa så så där ser den ut...våran nya bil asså jag tycker den e ful för att den e så fyrkantig..hahahhaxdd asså tog bilden från google palla fota lixom...och plus att det e svart ute..iaaf nu ska jag kolla på film!vilken det blir vet jag inte meen ändå!pöss och juste det e en dodge nitro om det e nån som undrarxd
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0