Det går i generna

yeah min lille brorsa e lika skillad som mig han kan oxå kolla i kors å ena ögar åt andra hållet elr aa ni fattar...miwihihih eller aa min store brorsa kan oxå det syskonen skills kanske?men iaaaf
vaknade kvart i åtta pga e barnvakt åt melwin...yeah...hah nä men ska fortf vara ute med carro hahaha jag gjorde en macka åt brorsan så nu e han skylldig mig det!höhöh carro kommer hit typ ett eller nått möter henne i älvsjö:Dåker buss hittar inte dit om jag cyklar:s hahaha aa men det e en annan historia!XD
just nu så sitter jag å lyssnar på timbaktu resten av ditt liv..den e brA!ooch kollar på mytbusters:Dmen nu ska jag städa mitt rum!
haha sötnozz
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0