Glömde telen!:S

tahaha aa glömde telen uppe i norrland man bahh yeea great...-.-... nämen jag får tebaks den i dag på kvällen..men jag är juh inte prc känd för att komma ihåg saker å ting;)
men iaf igåår så var jag med fanny och familjen+ min lilla kusin å bada i älta nånstans det var skoj skoj och jag upptäkte nått..att jag kan inte dyka:p haha aa idaaag sååå ska jag vara med fannuu..igen vi ska kolla på baksmällan asså hemma höss moi skoj skoj okeey vad mer har hänt?naa inget mer tror jag..jöööö men jag fyller juh år på torsdag!!!yay mee! men nu ska jag ta och käka frukost men e inte hungrig men ajaaaa!

kan inte ladda upp bilder..som vanligt dåra närmen glömde juh telen:p

Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0