Gödmorgon!

aa vaknade för typ halvtimme sen ungefär var verkligen jätte svårt att sova pga festen utanför med alla fullisar och den sumpiga musiken som kom sen vid typ 1  men aa vad ska man göra...
just nu så sitter jag i hotell rummet med Daimie och laddar min tele eftersom den e typ sten död eller kommer för det var typ bara 1% batteri kvar....mina föräldrar kommer sen snart upp med min frukost yummie!haha men asså för vi kunde typ inte lämna daimie själv hon skulle bli gaalen hahah det typ regnar idag och ska fortsätta regna-.-kul...
lite suddig men tog bara snabt ett foto har juh lixom inte laddat upp ett foto på jäääääätte länge...aa och där ser ni lite lite lite av badrummet i rummet det var asa snyggt!okej kanske inte på bilden dah men...aa
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0