Oj sorry för dålig...

Oj sorry för dålig uppdate eller vad det nu heter....what ever....igåår så sovde jag över hos fannuu det var kul för jag ändrarde texter från låtar om en självmordsbombare...hahaha aa det var kulXD ii förri går var jag med pontus som jag sa...tror jag...?men iaf var med honom och carro ååå fanny det var kuul men dom slängde saker i mitt hår..-.-nt ok!!!XDhaha rolig snubbe det där men iaf och idag så var jag på bio och såg harry potter del 2 med flikkorna som zara skrev.. och just nu så sitter jag å käkar godis å chattar med fannuu
imorrn drar jag till "mitt" landställe då e där i en å en halv vecka ungefäär intressant javet...men nu ska jag snacka skype med fannuu och kolla på christian beadless videos på youtubexdd
ahhah cuite guy thereXDsant sant
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0