Skit fåglar!

haha asså ni ska bara veta!asså vi hade precis tvättat bilen och efter typ fem minuter så skiter dom ned hela framsidan....så det e baa att åka tebaks å tvätta den igen..höhöhö aa det var typ det roligaste som har hänt här....haha och juuuste jag typ garvar 24/7 åt fanny när jag chattar med henne å då satt jag i bilen utanför sibylla ja ville inye följa med in...å då sitter det två snubbar mitt emot mig å bah STIRRAR på mig hahahah så då bah sitter jag där i bilen och garvar åt vad fanny skriver men det vet inte dom så det ser ut som jag bah sitter där å garvar för mig självxDDhaah aa
just nu så e jag inne på min baby fb assåxD haah och kollar på mtv höhö eller nått liknade christina agulera(stavning??) och tre till sjunger nån braig låt;dhöhöhö men nu ska jag fba lite;DDD
höhö men det ska vara cars ist för people där..;d
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0