Snackish i telish..again...

jupp sant sant snackar i tele med carro iigen höhö annars så sitter jag bah vid datan dåe...

idaaag jaa..vad har jag gjort idag dåee jag har badat och paddlattxdddoccch cyklat oooch pratat med carro bara för att hon har as tråkigt..no lifer...xd nä men aa juste GRATTIS BEBY!!
.
och sorry för att jag inte har bloggat på typ en vecka eller nått? men som jag sa typ förut så ere för mitt internett suger...aaa det e as segt här men aaaajaaa och föresten har as tråk här så messa 0706690991 yeeah där har ni det... men nu ska jag dra eller fotsätta snacka med carro tele;)
.
Kan inte ladda upp bikder pga det finns bara ett utag på datan och där e internett stickan...aa intressant..

Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0