Songs in a Video 1


Det var ett tag sen vi spelade in den men när Madde och Jah kommit hem från våra utflykter.. så kommer en del 2 (psst.. kommer va bättre och kommer nog va fixad i den videon :d) Haha vilka minnen me min halva trio..

Ska dra te landet imorrn typ och stackarn Madde sitter fortfarande efter typ 10 timmar på g te norrland (kiruna tror jah)

Idag så har jah pratat i tele typ hela dagen med massa folk.. menar verkligen massor. Eller förresten på morgonen så stack hurtiga flikkorna Fanny och Zara ut och joggade n bit innan hon stack te Turkiet. Aviiiis! Ha de så roligt nu gmn och kom tebaka brunare än mig den här gången om du kan ;p Hah jah solade inget på mitt land och hon va i Spanien och Frankrike och var fortfarande nt brunare än mig som inte är jättebrun... Hahah mobbad ;D

Just nu ska jah dra upp och kolla klart filmen jah påbörjade ;s

Kitschao<3
-zara

Kommentarer
Postat av: zara

VI SJUNGER NT SERIÖST!

2011-07-17 @ 00:14:08
Postat av: zara

VI SJUNGER NT SERIÖST!

2011-07-17 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0