SöÖveR öVeR

tjobrää bloggN enmmmm slaggar hos zara och mullvaden(fanny) fast dom typ soverrr iaf fanny zara har jag ingen aning ser inte henne:dhöhö dom typ sov å jag bah snackade med dom fast det blir juh snackar med mig själv meeen ändå jag brukar göra det när den ena kompisen somnarxD

juust nu så sitter jag i zaras soffa och e inne på min baby! och ska snart sätta på musikxDfast tyst såklart och hahahh juuste asså jag vah lite buusig så jag bah spamade zara typ as många mess höhö så fanny och zara vaknaxddddd fasT nu så sover dom bådA!ska nog oxå ta och göra det...hhöhö det e typ målningt/molnigt what ever.... ute intressant huh!ni borde skriva ned det här!nämen aa nu ska jag sticka litte!noT

har ingen bild för tillfället pga e på zara data....skit data!!haha

Kitschao-
madde<33


Kommentarer
Postat av: zara

Den är bättre än din och det finns en webbcamera på den men såna DÅLIGA data-ingengörer som dig kan nt sånt! H A H A H A H A H A

2011-07-07 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0