Det visste ni inte..

Nu kommer det lite bilder från 6an-7an ungefär.


Ni kunde väl aldrig gissa att jah har varit meterolog ? (stavning?)


Och mina små flikkor har varit kameramän i 6an. Nej men det var i 6an när vi skulle göra ett nyhetsprogram med klassen. Kuligt kuligt. Typ exakt för 1½ år sen.


Fanny, jah och Madde i något spegelrum i 6an ;)

'
Haha Jah, Carro, Milla, Ella, Johanna och Karro på Millas tjejkväll. För ett år sen. Grymt roligt med tjejorna. Driiivbild!


Jah, Madde och Fanny. Vet inte riktigt när men en riktigt drivbild och det var ett tag sen.


Min Älskade lillebror för ett år sen. Hahha han har redan börjat träna ;o


hahah mormor mormor mormor! ;s


Haha madde minns du hur kom jah upp hit? hahah det är bara att klättra på.


Whohoo ofta vem går barfota mitt i vintern ? :O


Jah och Fanny älskar att plugga spanska :s Förra terminen i 7an.


Haha vem sjutton äter ananas med jordgubbar. Kan´ske göttigt C;


Ett tag sen nu kan det vart förra sammaren efter någon träning. Juste nu minns jah det är utanför någon affär i solberga och det läskiga var att det var molnfritt överallt förutom över affären där vi va. Whaaa...!

Jedrar med bilder och det där var lixom 5% av 100 :o Vet attt bilderna var sämst men de är tagna med min sämsta mobilkamera. Ska fixa in kamerabilderna sen.

Kitschao<3
-zara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0