Hur säger man till nån att man inte älskar den?

mimomimomio aa nä men jag vet intexdjag brukar spama fanny med att säga det;dd inget liv lixom aa men firade midsommar hoss kussarna då!det var kuliigt aa
just nu så sitter jag ny duschad vid datan å e inne på fb(ofc!) och bloggar lite sådär ooooch lyssnar på musik....asså jag kan värkligen inte gå å lägga mih om jag har duschat precis:Phöhöhö impossible!okej vet att det inte stavas så där man iaaaf nu ska jag dra och försöka sova lite eller aa ni fattar..kanske...
höhö viste ni att jag typ ÄLSKAAARRR naked juice bar
mina kära lös naglar som löstes upp:((R.I.P!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: Mathilda♥

R.I.P .. :((

2011-06-25 @ 17:15:36
URL: http://mathildaschutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0