Im back lets party!!!

mihihih jage tebkas!rödare än någonsin!ämen det e inte bra jag å fanny brännde oss som attan! fanny hela ryggen å jag bara axlarna å min näsa:(( buhuu! det ända vi gjorde var tyyp att sola såå aa vi brände oss ganska mycket:/men jaja

haha det var aaass kul fanny bah har jag brännt mig?jag bah vänta ska kolla....*slår henne på ryggen typ bitchklapar*
hon:AAAAAHHH!jag: aa...du har brännt dig..HAHAHAHHAHAH jag e så snäll;D
å så vi bodde i en egen liten stuga å så sjöng vi på danza kuduro å vi kunde inte texten så vi lät som fullisar;Då så kommer fannys mamma in å nah man hör er när man är ute. å det är juh typ en by så alla hade hört oss!HAHAHHAHAHAHAHAH
å så sissta nu:igår kväll så ringde någon på fannys mobil å hon var på toa så jag svarade hallå som jag alltid gör;)
å så "var" det en försäljare eller nått han bah(förkortar hela samtalet nu)aa du har köpt några filmer som du måste betala. jag:men asså det här är min kmp(fannys) mobil hon e på toa så... han:aa blablabla typ fortsatte babbla på å sen kommer fanny å börjar prata å sen så efter ett tag när vi hade lagt på så får hon ett sms:ledsen ringde fel det var en busrigning;) vem e du? man bah ÖÖÖÖÖÖ;D HAHAH aa det var super kul där synd att du inte kunde följa med zara:/
liiite bilder det blev inte så mycke bilder ändå..hihihih men vad förväntar ni av MIG?haha
vårat fina sång hus!!men omg det var laddermöss i vårat tak :O
fannyyyy som sitter i min säng...sry för rutan men hennes ögon såg lite..
.fanny ligger död i sin sovsäck...
våra fina coca color vid trappan hade 10 styckna men hittade inte dom andra;9 men nu ska jag äta haha maten var klar för typ två timmar sen jag bah aa vänta aa vänta.....aa vänta ;D
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0