Its quit funny you know

asså har ni tänkt på en sak att man betalar för en skräck film eller för att gå på bio för att bli rädd?det e lite konstigt...men det e as kul å bli rädd ju...
aa som fanny skrev igår jag å fanny dunkade as hög musik typ kl 00:00 tss och sjunger å dansar och sen så sänker vi lite så vi börjar ta foton och spelar in videos eller en tedst haah å så kommer min pappa bööööö(i var ensama hemma först)å vi bah AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!så aa......
just nu så sitter jag å chattar lite med person...taha nä skojja meeen iaf fanny drog hem för hon var tvungen och så lyssnar jag på musik oxå...aa men naaae nu ska jag lägga in bilder från igår och en bild på mig just nu...
HAHAH fiina!
oooch en bild på mig och mina naglar;9
asså sov med mitt smink så det ser inte så fint ut....
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0