JaA nu e vi båda smutsiga.....

hhöhö....var ute med daimie idag....i regnet..;d men det var faktist kul:D vi sprang runt spala lite fotboll;D fan jag e proo på att så där typ länga upp bollen och sen sparka på den så den flyger iväg hahaha å så typ skulle jag jaga henne å så e det så jäkla halt så jag bah glider å så blir jag helt smutsig på mina jeans så aa sen när jag bestämde att daimie skulle ta en dusch så vill hon inte hoppa in i badkaret så jag e tvungen att typ bära hennes ben(hon står med tassarna på räcket)å då blir jag smutsig om min tjocktröja-.-hahah men aa
just nu så sitter jag i soffan och hon nedanför mina fötter:)kääärlek till henne
idag så har väll dagen annars varit allmänt chill;) skönt skönt men nu ska jag nog ta och fixa middag:)) ha ett super bra sommarlov(som ni kanske märker e jag på glatt humör oxå;) )
min stnos som liten:)
daimie du gör min dag ut och in upp och ned skulle inte kunna leva utan dig du är seriöst min käraste mest underbaraste ägo del jag har du är som min store syrra! <3333333333love ya!:*(har mkt mer bilder men pallar nt ladda upp alla;D)
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: Fanny!!!

hahaha skulle nt kunna leva utan mig!:D ego!

2011-06-17 @ 18:44:18
Postat av: Madde

men blä blä blä ska ändra!

2011-06-17 @ 18:48:01
Postat av: mandan

Har hunden alltid hetat Daimie? :)

2011-07-11 @ 02:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0