Jag vill oxå!:((

chullullullu!har varit hos mina kusiner ena fyller 20..intressant  men aa först var det typ as booriing!men sen ringde fanny och sen så var jag lite social å vah med kusinerna då blev det ruligt!;d aa men iaf när vi kom hem så var det någon som har fest typ några hus bort typ värsta partyt med band å sånna här..vad heter dom...lys sakerxdd och det var typ 12 jag kom hem och dom festar fortf...JAG VILL OXÅÅÅ! och nått mer..
aajuuuuuste min brorsa övningskörde idag när vi skulle hem och jag bah aa men nu när vi ändå håller på så kan jag juh oxå få övningsköra..min pappa:aa men det låter juh bra han åker fram och sen så backar du bak! jag: jaAaa!..några minuter efter....jag:så gör vi tycker jag!HAHHAHA okej det kanske inte låter så roligt men det var roligare bree i verkligheten..och plus att alla var trötta så jag å mamma satt å garva ihjälxD och så var det nått roligt till...mins inte vad:paa juuste när pappa och matte skulle byta plats(det här var innan matte började köra) så satte dom på varnings blinkers(stavning?) och när matte hade satt sig vid ratten elr vad man säger och tänker stänga av varnings blinkern så bah säger jag nääämen det är nog bäst att du har på den när du kör!xddddddHAHAHAH okej där var jag oxå trött.....haha men nu ska jag kolla på tv elr nått....e inte trött
hha bjuder på den!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0