Men gud hur orka ni....

asså just nu förstår jag verkligen inte varför man fejk fb...och typ blir ihop med någon som verkligen älskar den personen som igentligen inte finns säker bara några tjejer utan något liv som sitter och garvar sönder åt det....och den där fajke personen bara sitter där och låtsas som han älskar den där stackas flickan som verkligen älskar honom men igentligen finns han juh inte......och just nu syftar jag specielt på en person asså undrar på just nu om jag ska säga namnet på fb.....men gör inte det...iaf personen e den falskaste som finns!så jag ber er seriöst sluta göra det bara!(DETTA HAR INTE HÄNT MIG!)vet folk som blivit utsatta för det
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0