Ni kanske märkte......

att våran bakrund å allt blev JÄTTE konstigt men det för att jag tyckte att  våran blogg skulle behöva en finare bakrund elr nått och så blev det helt fel man såg inte texten och ändrade färg på den då men antingen blev det för ljust elr för starkt.....så aa sen så orkade jag verkligen inte ändra men trode det försvann sen s¨nu e det ljus ljus rosa bakrund istället ska fixa den senare för nu vet jag hur man gör och så...idag så....läs zaras inlägg under.....fanny ska sova häer våran tradition ;9 vill oxå att zara ska men hon ska te katrineholm med laget:/ men hoppas du hare ruligt!!
just nu så sitter jag å kollar på film happy fet hahah han e så söt å tjejen sjunger så jäkla bra så man ryser nässtan!väntar på att fanny sak komma:pmen nu ska jag titta på filmen!
zara lägger in bilder sen1
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0