No rubrik...

fint....nämen chachaa fanny sov över här som jag sa förut vi tittade på film shes the man och sen en prinsessas dagbok ettan aså men jag somna efter typ tio min;q och fanny somna väll efter tjugo just nu så sitter jag å bloggar och hon spelar på min tele...
och igåår så var min mamma på nån välgörenhets skit;pså då var typ carola där å några till som sjöng..och då kunde man köpa nån kasse med olika saker för 300 som gick då till välgörenhets saken och jag viste om att man kunde "få" saker där så jag ville inte följa med så aa det var juh lite synd men å så kollar jag i kassen då e det parfym nagellack från depend blått och rosa två halsband ett halsband med sånna här toffsar eller vad det heter?och massor av flera saker men det bäääästa som var där lös naglar och jag ha typ alltid velat pröva å ha det eftersom jag river av mina naglar så aa så jag å fanny satte på dom typ kl tjugo i ett;qhahahha aa så jag hade lite svårt att skriva på min tele men nu kan jag tyyyp göra det men det går inte så bra att skriva på datan...meeen nu ska jag äta frukost!
lägger in bilder på sakerna senare bree pallar ite göra det nu så ni får nöja er med en ko...
fanny..
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0