Okej carro varför lämnad du mig???

carro din lilla bajskorv!du bah lämnade mig med rasmus på skype!

okej kära läsare nu ska jag berätta aaaallltttiiing kolla jag och carro och typ hennes kompis skypade men carro typ kunde inte svara för hennes data lacka å helt plötsligt loggade hon ut och lämnade mig med rasmus?!?!?!hahahah nä men han e rolig han sjunger så vackert oxå!;Dhaha meeeennn aa vi har inget att prata om..det suger lixom:p men han har typ en brorsa som bah i bakrunden OMG OMG OOMG!!!! hahahahah aa det e lite lagom random sådär juh!men nu ska jag väll....aa.... göra nått javenne nått ruullligggt höhöh nämen jag måste typ käka haha javet har inte käkat än och oj vilket långt inlägg men ni behöver inte läsa allt.....men det skulle vara välltigt bra om ni gjorde det!;D
gammal bild men aa
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0