Städning på höG nivå!

asså jag har städat HELA huset nu..gissa om det var jobbigt!och plus att det var as varmt ute så det blev ännu varmare inne och sen så blir det juh dubbelt så varmt inne eftersom man arbetar som uti hel*ete !aa men jag gjorde det för att carro skulle få sova här måndag till tisdag!har juh inte träffat henne på AS länge lixom....men jag kan juh be om liiiite pengar iaf^^höhhö
meeen innan det så var jag å badade med zara i perssone det var skoj skoj fööööööörutom att det började SPÖREGNA precis när vi skulle dra hem man bah lixom jaaaay!-.- men nu ska jag försöka få tag på carro och säga att det gick så ha ett super duper dunder bra sommarlov dåe!xd
True story..
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0