Uppsi!

oj har inte bloggat på två dar tyyp men har verkligen inte haft orken:p
idag så det första vi gjorde var att städa ut skåpen sen gick jag, fanny å zara å satte oss ute medans typ ALLA i hela skolan städade å plockade blommor till lärarna!HAHA sen så blev vi uttråkade å gick till vårat klassrum där klassen var men vi hade ingen lärare typ sen så stack vi ut å när vi kom tebaks så hade klassen gått hem hah;Dsen så gick fanny hem å jag å zara gick å köpte chokladpudding å en brek ahaha sen gick vi tebaks å kollade på femmornas match mot deras lärare det var inte så kul förutom att jag å zara inte hade några skedar till chokladpuddingen så först tog vi en peng som sked sen tog zara sin nyckel å jag tog elr försökte dricka det HAHAH cp vi måste sett ut men vi satte oss så ingen såg oss;D sen drog vi till konsum å åt lite yummie yummie sen tänker jag bah shit vad jag e hungrig sen så kommer jag på bah å säger shit vi har inte ätit lunch!! hahahaha så vi drog het till mig å käkade hemma gjorda hamburgaree bree! men nu ska jag kolla på tv lite
det gick inte att ladda upp bilder från igår så ska försöka imorrn och då kmr det skolavslutningsbilder;)
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0