Baby you arent the only one

random rubrik ;D idag så har jag bakak tårta åt pappa för han fyllde år i igår:)GRATTIS! asså jag ville ha chokladmousse på tårtan och mamma ville ha marsian och sylt på så vi satte alla tre på tårtan o tog nån choklad glasyr på och grädde runt och M&Ms på:D blev faktist jääääätte god tyvär så har jag ingen bild på den å jag pallar nt ta en heller;P men ska läsa lite so till imorrn nu å sen gå och sova för jag går och lägger mig alldelles för sent å vaknar alldelles för trött  å jag börhar bli lite trött redan nu:P                                                                                 älskar den här låten! aa min data e lite cp så kan nt förminska den så ni får se med as stor video

Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0