;D

Min data har typ damp. Det är därför temat och headern ser ut som de gör. Datan gör juh nt som jah vill :( hahahahah!

Har bara vart hemma och tråkat typ hela dan :( Inte kul alltså. Hoppas cheyorna går upp tidigt imorrn så jah kan va me dem. Har match imorrn på kvällen typ 8 i märsta :/ Kommer komma hem jätte sent juh. Men så ere när man spelar hanboll!

Madde om du ser det här inlägget ring mig då på mobben :D

Fanny skulle slagga hos Madde och jah själv blir ensam. Snyft! Nej nej men det är ganska tråkigt. Får bara sitta och lyssna på musik, fb, bloggen, photoshop, mobben, videor, bilder.

Hittade de här bilderna i mitt "arkiv" de måste minst vara typ mer än ett halvår sen. Hahahha jah bjuder ;P Reta inte:


som sagt..... JAH BJUDER!
De är gamla bilder sen typ precis efter sommarlovet tror jag..? Inge smink på nån bild men man va ung då ;P

Ska kolla feter fler gamla bilder. De va kuligt. :P

Kitshschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0