:'(

alla dåliga minnen kommer tillbaka...
alla dåliga minnen som jag försökt att förtränga...
allting som jag viljat glömma...
men det gick inte..dom kom tillbaks...
som en knytnäve mot magen..nej värre...det fins inte ord hur det känns....
allting börjar svartna...
långsamt börjar jag tappa lusten.....
.
men när jag tänker på alla underbara saker som finns i världen så kommer lusten tillbaks
mina nära å kära som jag aldrig vill förlora för allting i världen
den underbara sommaren med massor av fina blommor
den underbara hösten med alla dessa fina löv som faller
den underbara våren när alla träden och blommorna börjar knoppa och slå ut
och till och med skolan med alla tjatande lärare, alla prov och läxor
.
nej dom här sakerna ska jag inte gå misste om, aldrig i livet
det här är livet som man ska njuta av varenda dag
även om man bråkar med någon eller om man går misste om någon
det är bara gå vidare och tänka på alla bra saker
alla saker som man har skrattat åt
alla saker man har älskat
nej jag tänker ställa mig upp å vara stark men det behövs hjälp från mina kära! <3
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0