Fint fint väder!

asså fett glad just nuu för det e typ as fint ute nt ett moln på himlen iaf där jag bor;D  men e fett sur för en annan sak....men iaf så vakna jag alldeles  nyss  så ska typ äta nått....det e fett konstigt att jag vaknar typ kvart i nio hela tiden nu förut så vakna jag vig tolv hela tiden typ...mysterium O.o asså sry för dom dåliga bilderna men jag kan nt ta bilder med mobilen längre....pappa tog den):< men jag ska hitta den å fota å smsa...fast jag har inga pengar..hmm...men ändå!
haha jag å zara, fin fina miner jag ser juh rädd ut å zara.....ja zara e zara haha nää skojja...
Kitschao-
madde<3333

Kommentarer
Postat av: zara

du tar den finaste bilden vi tog oxå. haha! :p hahahahah! va fina i e

2011-03-02 @ 16:07:18
Postat av: Madde

superfina;D

2011-03-02 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0