Äntligen skype!

haha äntligen har jag fixat skype hade en förut men mins nt mitt lösen så jag ska en ny;Dasså satt å snacka med zara men sen gjorde min brorsa nått så att allt hon sa ekade det var fett jobbigt tog typ en halvtimme att fixa det!men sen när det var fixat så snacka jag lite med zara sen blev mitt internet cp sen hände det typ hela tiden sen hände det igen men då typ logga hon:((( baaajss henne!!! men imorrn ska jag äntligen träffa henne:DDD!men nu ska jag gå in lite på fb sen kanske kolla liite på tv sen ska jag sova:D fast jag somnar typ alltid framför tven sen vaknar jag av att nån säger nått på tven men jag pallar aldrig stänga av den så jag somnar bara om hahaha;P

Kitschao-
madde<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0