Problemas!

asså har ett litet problem aså jag eftersom jag inte går på någon sport längre och inte har någon hobby men jag älskar att rita och teckna dock e jag inte så bra på det;D men jag vill gärna lära mig det men jag älskar graffiti det är så fint och fantasifult på ett litet sätt men jag älskar oxå att teckna proträtt och det men jag vill gärna bara hålla på med en sak och vet inte vilket av dom så kan ni vara så jätte snälla och kommentera vad ni tycker!
haha sööt inte så bra bild på ett graffiti men jag hoppas att ni vet hur det ser ut;)
asa bra tecknad  bild på rihanna av en super duktig tjej! gå in på hennes blogg hääär----> http://lardigteckna.blogg.se/ riiiktig duktig tjej tkr jag:D
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0