So prov=

skiit tråkigt. Har so prov på tisdag :( Värsta jobbiga provet. Vi har nt fått så lång tid på oss att plugga. Idag är den dag jag måste plugga men det går bra som ni kanske förstår! ;P

Idag har jag en jättesen match i Märsta mot Skånela. Alla flickor ska vara taggade. Jah är jätte taggad. Men det kanske är lite för att jag nt vill plugga. Lat man är på helgerna.


Älskar den här låten :)

Borde gå upp och plugga lite faktiskt får ta och pressa mig själv :P

Har nt vart me några kmp, förutom de i laget på hela helgen :O Läskigt! men riktigt tråkigt. Helgen har nt vart så bra. Har bara vart vi datan och spelat matcher långt bort i landet. Hoppas nästa helg blir bättre. Då ska jag iaf me cheyorna, va me Jonny, kanske bio.. mm... kom nt på något mer!

Aa jag undrar vart madde tagit vägen. NU har jah skrivit ganska mycket (pust!) och madde ingenting. Han kanske också tagit en bloggpaus ?

Kitshschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0