To do that you must believe in it

aa so provet gick faktist bra fettma stolt (a) men jag vet juh faktist nt vad för "betyg" jag får haha men tror iaf på ett G haha aa fast hoppas på G+ elr nått;)menmen nu så får jag bara  plugga på som en dåre!
onsdag-spanska och no förhör
torsdag-engelska förhör
fredag-so och svenska läxa inlämnas!
aa e lite osäker om när svenskan och engelskan ska vara klar men nu tkr jag att det e ser ut så här;D aa MKT läxor tkr jag iaf men nu så MÅSTE jag plugga no har nt övat ett skit på no, spanskan...har jag övat på men nt fått in det i huvet för att jag ramlade och slog i huvet på isen när jag skulle till skolan..fanny var fettma elak hon bah kolla på mig och fortsatte gå):<  å så fick jag tinnitus(stavning?:S) i typ två timmar när jag kom hem NT KUL! lätt som en tv surrade fett jobbigt...å så e jag as sur):<< + att jag e aassaa trött altså så har jag sääker fått nån slags av hjärnskakning;Dhaha
aa en bild på mig å min nya hårfärg:D hos fanny nånstans?haha;)
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0