Träning>:P

asså har provträning för älta om några timmar asså vill verkligen nt gåå!vet nt vrf...men det e väll mest för att jag e räd att jag bah ska vira omkring där när jag ska till omklädningsrummen...asså tänk om jag går fel va pinsamt!!och sen när jag ska på isen tänk om jag går till fel tränare!ännu mer pinsammare elr lika pinsamt!?+att jag har typ träningsvärk i armarna från igår, då kmr jag nt orka hålla upp mina armara vilket man måste!åååååhh har ångest här!men det bässta är att pappa skjutsar mid dit varenda gång och hem när jag har träning..om jag kmr in..;Ddet e bra bra för jag HATAR att ha typ träningsverk i benen å armarna å så ska man stå å vänta på en buss ute i kylan!men dit å oxå bra att få skjuts till för då behöver jag nt bära på min stora klumpiga konståknings väska..:D men nu måste jag fixa my hair so bye bye!

Kitschao-
madde<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0