1,2 mil-.-

asså gick 1,2 mil med skolan skita tråkigt!!! var as varm pga samma anledning som zara..hade helt enkelt fel kläder menar hade jeans linne å tjocktröja å det var 22 grader ute säkert mer-.-men tog av min tjocktöja men iaf efter det så hoppade jag in i duschen direkt även fast jag inte svettades men  man vill juh lukta gott;)satte på mig shorts och t-shirt gick ut å la mig vid poolen å solade sammtidikt som jag pluggade:)najs najs förutom pluggningen:pgick in sen för det blev för jobbigt att plugga i solen när jag gick in så slängde jag ifrån mig läxorna å gick in på fb;D men nu ska jag fixa frukt smotie har bestämt mig för att leva nyttigt å träna minst tre ggn å veckan:)hare bäst!!!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0