Bild inlägget :)

Kommer typ lägga in lite radde bilder efter varandra nu ..


Det går nt att vända bilderna -.- Men mobba nt.. bilden är ganska gammal. Mina läppar. Hade lite tråk hemma och stod som läppmodell ;) Har massa fler men det är nt så kul att visa.

Min lillesyrra och jah typ hos farmor. Vi hade lite tråk (igen) så vi stack iväg hahah ;p

Ja fiin *host* på nån trä-scen

Ja och min syrra. Haha fina. Vi är helt seriösa. Mobba nt håret.
Vänta ser ut som jah har kaninfötter på bilden :O

Fint väder det va :)

Hahah den här minns jah. hahah min lillebrorsa tappa ner ett sånt där äckligt gelehjärta i mitt glas. Hahha
Kom att tänka på i affären idag så kollar min syrra på en fisk och säger:
"Den där ser nt bra ut!"
Ja ba "Värre den är död!"
Hahahha ;'P

Den var nt jättefin (fettma...-.-) men den enda normala jah hitta när jag skrolla igenom alla bilder.

Smälter när jah ser min gulleplutt Cizzi <3333333333 Love you babi!

Blev nt alla bilder jah tänkte. Men orka nt och de kanske var lite bara mycke pinsamma ;p La nt in några videor för dem skulle nog ni garva åt tills ni sprack eller så skulle ni ba va? fjollor? what? nt ens roligt! aa ni fattar orkar nt bjuda så mycke nu. Mycket nt orkar ;o

Kitschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0