Energikick svar ja!

okeej nu ere såhär att jag kommer säkert skriva jätte konstigt nu i det här blogg inläget pga min hjärna funkar inte
iaf jag bah satt på fb å så ser jag att en person skickade vänförfrågan till mig som tog bort mig som vän(av nån anledning?) för typ halvår sen känns det som iaf så jag bah okej?? så ser jag att denna person bah skriver på min pb sööt<333 å jag bah ee wtf?! å så började personen chatta med mig oxå bah helt random jag bah ööööö okej right så nämen aa det var lite cp....å så örjade jag chatta med zara(speciellt) å så blev jag helt hyper å bara började skratta åt allt möjligt asså hon kunde skriva typ ost i chatten å jag skulle garvat sönder åt det...så nu så sitter jag i min säng å har ont i rumpan(random) å har ett leende på läpparna hmmm det var nått till juuuuuuuuusste asså kolla har ni sett dead birds??nä kanske inte men iaf min pappa bah aa den här ska du se med dina kompisar om ni sover över jag bah okej å så läste jag vad den handlade om å då var det typ en thriller och så att det var typ tre personer tror jag?aa men iaf som sovde över i ett hus typ övergivet eller nått så e det nån psykopat där men aa den låter fett läskig när man läser...spelar in den så man kan kolla på den nån gång........
SHIET VILKET LÅNGT INLÄGG!
kooossooor aa gammal bild men ser inte så bra ut just nu så ni får nöja er med kossorna
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0