'

asså shit jag drömde att min hund dog i en tsunami å när jag vaknade upp grät jag i mängder asså seriöst det var typ floder jag trodde inte det var en dröm först men efter typ en halvtimme så somnade jag å när jag vaknade så fattade jag att det var en dröm...skulle göra vad som helst för daimie du e mitt allt!
men iaf vaknade nyss och fick för mig att vi slutade på fredag och att det var vecka 40????asså konstig början på en dag;s men sen kom jag på att jag mååååååste få tag på en klänning till skolavslutningen!!!eftersom min andra var för stor den var ganska för stor för xs! så ska försöka få med fanny här och gå å shoppa med mig!eeller så tar jag det nästa vecka för ska fixa poolen så den blir klar snart man dör juh av värme kanske inte just nu men oftas fats inte den här veckan blir det juh för då regnade det bara:p aa intressant.....
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: Tilda

sv; haha ja de måste vi! <333

2011-05-22 @ 21:57:40
URL: http://tullzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0