Förlåt!

har inte bloggat på typ två dar!men som tur är så har zara gjort det iaf:)

igår så var jag å simmade med zara å carina det var kul em typ höll på att drunkna pga att jag skrattade typ ihjäl mig när jag simmade omkring lite å kan typ inte simma och skratta ;D seen typ 20:40 så drog jag, fanny å carina och kollade på pirates of the caribbean i främmade farvatten den sööög! jag ville bara där ifrån!sen skulle vi sova hos nån men det gick nt:p
.
ifredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde?jag var iaf med fanny å carina
.
idag så vaknade jag för typ en timme sen eller nått har ätit frukost ska fråga om jag å fanny eller zara kan göra nått annars kommer jag dö:!orkar absolut inte ta en bild:p
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0