haha det gick snabbt!

Tre saker jag inte förstår mig på:varför det finns människor som dödar, hur man kom på en miniräknare, hur man gör en gaffel :D
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: foto, playstation, lampa
Tre saker jag gör just nu:andas, skriver, tittar
Tre saker jag vill göra innan jag dör:tänker inte på sånt.
Tre saker jag kan: oj det är mycket det men;D stå på händer i tre sek, cykla å sminka mig samtidigt, åka cross :D
Tre saker jag inte kan:gå ned i splitt, handvolt, flickis
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:mig, mig och...mig!
Tre saker jag skulle vilja lära mig:gå ned i splitt, handvolt och flickiiis!
Tre favoriträtter:hamburgare hahah emm javet väll inte!!!
- Vad har du på dig när du sover?ganska långt linne
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)sidan
- Hur många kuddar har du i sängen?tre
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?ibland
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?ööh nääe?
aa nu orkar jag inte nå mer så vi syyyns imorn dåe!om jag inte skriver senare men....
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0