Klubba!

okej visste inte vad jag skulle ha som rubrik;q men iaf vaknade halv 6 idag mihhihi men var tvungen att göra so/sv läxan annars kommer min partner(fanny) dampa på mig ;D haha men har inget att göra just nu:p vi måste gå tjugo i om nån vill veta det men
just nu så sitter jag men en klubba en suuur kluppa i munen å smaskar hah har typ tre till som jag har glömt att äta(?)...aa vet inte vad jag ska skriva men....skriver senare typ vid 5 eller nått haha
asså har lack på min data just nu-.-vrf blir det så jäkla stora bilder?!?!om ni undrar över BIL MATTAN SÅ ÄR DET MIN KANINS som biter mig hela tiden!så det är INTE min matat som jag brukar ha!
ha en bra onsdag!;)

Kitschao-
madde<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0