Lite kul på kungenskurva?

tsst jag å fanny hade lite kul i kungenskurva först gick vi å köpte typ två kilo godis var!nä nt riktigt men mkt iaf sendrog vi till toys R us å hade lite kul där haha elr faktist mkt!har lite bilder som jag ska visa sen så drog vi hem tror jag? men iaf vi målade fannys naglar skulle måla mina naglar men "glömde" tihihi sen så drog vi ut lite kom hem nån gång;)jaa resten är ointressant men just nu så sitter vi i min säng fanny spelar gitar hero på min mobbe hon e liiiite bättre än mig bara liite!..det börjar bli just ute:)hah hade bara lust men nu ska jag väll göra nått se hare bra!
fannys favorit avdelning där;)
kraam!
pro man känner sig
shiet vad snabb due fanny
fanny gör lite kaos...
e fanny står där å låtsas som ingenting..vi alla vet att det var du
aa nu ska jag gå  sova näää men nånting iaf sees!
Kitschao-
madde<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0