Meenh jag pallar inte!

asså pallar verkligen inte blogga just nu men gör det ändå:p
idag så har jag slaggat hos fanny med zara jag å zara hade jätte kul på fanny toa typ kl 2 eller 3, zara satt i badkaret å så råkade hon sätta på kranen å hon trodde att hon skulle dö!hahahah asså jag e seriöst hon trodde det hon fick panik haha men så skrattade vi åt massor av andra saker vi gick å la oss ungefär där vid halv 6 tror jag?
zara väckte mig med hennes skratt hihi men aa vi skulle dra å bada nånstans men dom hade stängt så vi pallade inte göra nått eller jag ville till vippan men det ville inte fanny:p
igår var det majbrasa!wiiii! det var typ den tråkigaste jag varit på :Pdet ända som var kul det var när vi skulle hem hände massor av andra saker hemma sen men det pallar jag inte berätta
typ i förr i går så åkte jag å fanny till ikea skrev jag nått om det?amen iaf när vi skulle till bussen så missade vi den så då gick vi till den andra å då kom den precis så vi kutade å när vi kom fram till den så åkte den iväg fast busschaförn(stavning?) såg oss!):<hatar när dom gör det!amen då hittade vi två kundvagnar vid en backe typ en meter ifrån så vi åkte ned med den haha det var lite kul sen så åkte vi med den andra å sen så när vi gick upp för backen så hade vi missat bussen igen):<hahaha har en video på det får lägga in den sen typ nångånghaha
en liten fyverkeribild från majbrasan lite dålig men:p
wii vilken fin bild....
a en bild på mig å zara i fannys badrum som ni ser;)
men nu ska jag kolla vilka filmer det går på bio idag ska kanske gå med fanny..kanske....;D
'
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0