Men gud -.-

asså den där brun utan sol jag rekomenderade..jag rekomenderara den inte alls längre!! man blir alldelles prickig av den!man kan inte böja på sig(luta sig frammåt tex) för då blir det bruuna streck på magen! å så kliar det som i helsike! så har typ tre bruna streck mitt på magen! och fem streck på benen! och så blir man inte ett dugg brun!så köp absolut inte den!!!
lite viktig information... men idag så hände väll inget specielt i skolan igen eller jo men orkara inte berätta/skriva
just nu är jag inne på fb å chattar med folket!vet inte vad jag ska göra:p ska gå å duscha ikväll hmm aa men ni får ha det bra dåe!
oj vilken stor bild det blev men aja hade gjort så många inlägg utan bilder så tog en random;p
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0